torsdag den 19. december 2013

Herlige hængepartier SWIRL-PUDE

Du kender det udemærket godt?!
De projekter man ikke lige få lavet færdige, fordi...
-andet lige trængte sig på, skulle prøves
-noget manglede
-fordi.... Man vil så meget og har aaaalt for lidt tid...

Nu nærmer et nyt krea-år sig og det vækker ligesom i mig, at nu skal tingene gøres færdige.

YARNFREAK-SWIRL-PUDE
Jeg hæklede forsiden til denne pude (opskriften fåes ved Yarnfreak) tilbage i bumbumbum...2012 engang-vist om sommeren.
Så kom den i to-do-skuffen.
Marts 2013 -mens jeg var gået over termin syede jeg bagsiden på. Godt godt, men da jeg kom monteringspuden i. Ja, så var den for lille!
Hmm.... Men så idag SÅ SKETE DET: Jeg syede selv ny inder-pude og voila. 
Her er den:
Jeg er meget tilfreds:-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar