tirsdag den 22. oktober 2013

Nye tider...

Det er et stort skridt, når lillemanden rykker på eget værelse...
Vi har snakket om det noget tid-Han bliver 7 måneder på mandag, meeeen har alligevel ikke "gjort det" det -før i søndags! 
Og ja, det har ikke påvirket det store.
Han sover næsten som han plejer.
Men det er jo godt:-)
Og føltes ganske ok nu på 3.dagen for moderen også hehe:-)
Har dog babyalarmen tænkt -der er jo immervæk 5-6 meter mellem ham og jeg Hihi...

Her lidt billeder fra Magnus' værelse.
-og flere af tingene minder mig om, hvor dejlig blogland er-Med byttehandler og søde kreative kvinder:-)

 

Billerne er fra Tiger-Herlige fiffige fyre;-)

Vidunderlig tegning fra Helena (Madebyme)
Fin uro fra Fie (Fies fjollerier)
Skøn ugle fra Karina (Uglemor)
Blogland er dejligt:-)


6 kommentarer:

  1. Det kan altid være lidt hårdt, når bettemanden skal sove i sit eget værelse. Til gengæld synes jeg at I har fået indrettet det rigtig hyggeligt, og super fine ting fra blogland, det er nu dejligt :-)

    Tegningen tager sig forresten rigtig pænt ud i den sorte ramme, er glad for at du kan lide den.

    SvarSlet
    Svar
    1. Kan ikke bare lide den-Er vild med den.
      Ja, rammen er fin og rart at passe på tegningen. (Forresten er rammen købt i Tiger til små 20,-);1)

      Og tak, synes også det er et hyggeligt sted.
      Kh

      Slet
  2. Sikke et dejligt værelse han har fået sig og en tyk lille basse der pynter på puslebordet :-)
    Vi bor jo kun i en bette to-værelses, så her er der ca 2 meter fra mig til hende og sådan forbliver det til vi flytter engang næste år. Suk!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, han har en god størrelse;-)
      Vi boede også i en 2er indtil for halvanden måned siden... Og så skulle man jo pludselig til at tage stilling hehe-Men nøej, glæd dig. Det er en FRYD med mere plads:-)
      Kh

      Slet
  3. Sejt...

    Det er megasvært at give slip på de små (synes jeg i hvert fald), få meter kan føles som MEGET langt væk ;0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Så er det ikke bare mig Hihi-Nej, det har også bære lidt vildt at beslutte synes jeg. Men føles heldigvis helt ok. Rart ;)

      Slet