lørdag den 16. februar 2013

Barnevognskæde og 4-uger...-gaven

SÃ¥ er barnevognskæden til Junior-manden færdig. Har denne gang hæklet en lukning over elastikknuden, da sÃ¥dan en sjælden er køn-Rigtig glad for resultatet:-) 
Temaet er vist Zoo/Jungle med Hr Løve, Hr Giraf og Hr Elefant.

DIY for trekantafslutningen:
(skrevet som note, så lidt forkortet -Håber du forstår;-))
Hækles frem og tilbage - Så der vendes med en lm i hver række:
4 lm
fm
2 i en, 1 fm,  2 i en
5 fm
2 i en, 3 fm, 2 i en
7 fm
2 i en, 5 fm, 2 i en
9 fm X 4
2 smn, 5 fm, 2 smn
7 fm
2 smn, 3 fm, 2 smn
5 fm
2 smn, 1 fm, 2 smn
3 fm

VOILA:-)

Idag er jeg 36 uger henne-4 uger til termin.
Det fejrede Junior og jeg efter morgenens svømmetur med den gule Omaggio-vase. (Fif denne er nedsat med 100,- tom. den 20/2 på web og i butikken i Aarhus)
Vasens størrelse og form er perfekt. 
Den pynter allerede så fint med forårsgrene fra min gode venindes forældres have.FORÅR! :-)









Til Mig  ;-)


Junior i maven og mor har shoppet lidt :-)



4 kommentarer:

  1. Så blev den fine elefant færdig :) så fin barnevognskæde. Og vasen... Den kunne jeg også godt bruge til nogle fine forårsgrene...

    Kh. Jo

    SvarSlet
  2. Jeg elsker Kähler, kan godt forstå at du ikke kunne stå for den.

    4 uger tilbage Jonna, det er jo lige om lidt..... eller er venttiden lang?

    Kh Anja.

    SvarSlet
  3. Hvor er den fin :-) Og det er vasen også, passer lige til det kommende forår :-)

    SvarSlet
  4. JO: Kan virkelig anbefale netop denne forårsage. Nyder den hver gang Jeg gaar forbi:-)

    ANJA: Kähler er bare en fryd for øjet. So true!
    4 uger ja... Jeg nyder virkelig at være gravid, så ventetiden er helt ok. Når jo en masse :-)

    MARIE: Dejligt -Ja, forår kom kom :-)

    SvarSlet